domingo, junho 19, 2005

Every Day I Love You Less And Less

Uma letra para apreciarem e pensarem se já vos apeteceu dizer isto a alguém...



[Não, não é o Blog que vai terminar...]




Every Day I Love You Less And Less

by Kaiser Chiefs



"Everyday I love you less and less
It's good to see that you’ve become obsessed
I got to get this message to the press
That Everyday I love you less and less

And Everyday I love you less and less
I’ve got to get this feeling off my chest
The doctor says all I need is some rest
Since Everyday I love you less and less

Unless unless
I know I feel it in my bones,
I’m sick I’m tired
Of staying in control
Oh yes I feel a rat apon the wheel
I got to know just not so much is real

Oh yes, I’m stressed
I’m sorry I digress
Depress, Digress
SOS

Oooooh and my parents love me
Oooooh and my girlfriend loves me
Oooooh

Everyday I love you less and less
I can't believe that me and you did sex
It makes me sick to think of you undress
Since everyday I love you less and less

And Everyday I love you less and less
You’re turning into something I detest
And everybody says you look a mess
Since everyday I love you less and less

Unless unless
I know I feel it in my bones,
I’m sick I’m tired
Of staying in control
Oh yes I feel a rat apon the wheel
I got to know just not so much is real

Oh yes, I’m stressed
I’m sorry I digress
Depress, Dedress
SOS

Oooooh and my parents love me
Oooooh and my girlfriend loves me
Oooooh they keep photos love me
Oooooh that's enough love for me
Oooooh

---------------

Oooooh and my parents love me
Oooooh and my girlfriend loves me
Oooooh they keep photos of me
Oooooh that's enough love for me
Oooooh"

Posted by Peter Pan X

4 Comments:

At 6/19/2005 12:38 da tarde, Blogger Sara M. said...

nunca me apeteceu dizer-lhe isso. nao seria a verdade.o que mais me doi e saber que mereco ouvir isso daqueles labios e eu nao quero admitir que perdi algo que nao foi so uma luta pessoal como uma luta contra a dor que *ainda* me domina.e nao, dar nao e fazer amor. e o amor que pensei q ter feito com ele foi apenas uma maneira de ele dar um pouco mais de si. fosse a quem fosse.

 
At 6/20/2005 5:19 da tarde, Anonymous Anónimo said...

Já me apeteceu dizer, nos momentos de raiva, mas depois a raiva passa...

 
At 6/22/2005 1:51 da manhã, Blogger Å®t Øf £övë said...

Peter,
Tens lá um texto no meu blog que também é para ti.
Abraço.

 
At 7/14/2005 3:09 da manhã, Blogger Å®t Øf £övë said...

Amigo Peter,
Gostava que passasses lá no "ABOUT LAST NIGHT" para participares na festa de aniversário e para soprares uma velinha.
Abraço.

 

Enviar um comentário

<< Home